  • 1. Data: 2007-12-12 18:15:01
    Temat: Gwarancja na buty
    Od: "Wojtek" <k...@f...onet.pl>

    Mam takie pytanie, czy przy zakupie butów sprzedawca musi dać mi warunki
    gwarancji na piśmie czy też nie?
    I jakie konkretnie przepisy to regulują
    Pozdrawiam grupę
    Wojtek

  • 2. Data: 2007-12-12 18:38:40
    Temat: Re: Gwarancja na buty
    Od: "K." <k...@o...pl>

    > czy przy zakupie butów sprzedawca musi dać mi warunki
    > gwarancji na piśmie czy też nie?

    Nie musi wcale dać Ci gwarancji.

    K.

  • 3. Data: 2007-12-12 20:25:48
    Od: "Kaiser Souza" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Wojtek <k...@f...onet.pl> napisał(a):

    > Mam takie pytanie, czy przy zakupie butów sprzedawca musi dać mi warunki
    > gwarancji na piśmie czy też nie?

    nie musi w ogóle dać gwarancji, no ale jeśli nie da na piśmie to skąd wiesz ze
    masz gwarancję?? Gwarancja nie jest obowiązkowa, natomiast rękojmia - co być
    może masz na myśli - wynika z przepisów k.c. i istnieje niezależnie od tego
    czy ci coś dadzą na piśmie czy też nie

    > I jakie konkretnie przepisy to regulują
    577 i n. k.c.

    pzdr
    mk

  • 4. Data: 2007-12-12 20:58:05
    Od: "K." <k...@o...pl>

    > natomiast rękojmia - co być
    > może masz na myśli - wynika z przepisów k.c. i istnieje niezależnie od tego
    > czy ci coś dadzą na piśmie czy też nie

    A skąd wiesz, że autora wątku dot. rękojmia?

    K.

  • 5. Data: 2007-12-12 21:03:58
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 12.12.2007 Kaiser Souza <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał/a:
    > 577 i n. k.c.

    Skąd przypuszczenie, że to sprzedaż niekonsumencka?

    --
    Marcin