  • Data: 2008-12-25 21:07:05
    Temat: wykorzystanie wizerunku mienia
    Od: j...@k...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam, jakiś czas temu (bodajże koniec września) kupiłem autko (Opel
    Vectra) było ono wystawione na aukcji Allegro gdzie widniały zdjęcia
    tego samochodu. Dzisiaj zajrzałem z ciekawości w jeden z działów
    Allegro gdzie zobaczyłem zdjęcie mojego samochodu którego jakiś gość
    użył do wystawienia listw progowych na sprzedaż (takich jak mam u
    siebie). W związku z tym mam pytanie, czy owy użytkownik ma prawo do
    wykorzystywania wizerunku mojego mienia (nie ma drugiego takiego
    pojazdu na terenie RP - jestem w 100% o tym przekonany) w celach
    zarobkowych? bo za takie uważam przedstawianie sprzedawanego
    przedmiotu za pomocą zdjęcia mojego samochodu. Fotografia nie jest
    mojego autorstwa (a raczej poprzedniego właściciela pojazdu.).

    Pozdrawiam
    Jerzy