    From: "maw2be" <m...@c...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wojsko a powrot do kraju
    Date: 15 Dec 2006 20:21:40 +0100

    witam.
    moze temat jest juz troche oczytany, jadnak na chwile obecna nie mam zbyt wiele
    czasu aby sie zaglebiac w archiwum, dlatego prosze o informacje. mianowicie
    sytuacja wyglada nastepujaco.
    w czerwcu wyjechalem na sezonowke do angli i zostalem tu na dluzej, od
    pazdziernika mam stala legalna umowe na czas nie okreslony. w tym czasie
    dostalem kilka wezwan do WKU. rodzice dzwonili i powiedzieli ze jestem w angli,
    odpowiedz byla, ze jak wroce to mam sie zglosic. jednak wczoraj zapukal do nich
    dzielnicowy z poleceniem dostarczenia mnie do wku. powiedzieli mu to samo co
    im, ze jestem w angli. na swieta chce przyjechac, jednak mam obawy czy mnie na
    lotnisku nie zgarna. jakie sa szanse ze tak sie stanie? policja ma dostep do
    bazy pasazerow przylatujacych? czy cos mi grozi jak przyjade na swieta? oraz
    mam drugie pytanie. jesli mnie na lotnisku nie zgarna, to czy jak udam sie po
    przylocie (miedzy swietami a sylwkiem) do wku i przedstawie im kontrakt i inne
    papiery czy to wyjasni sprawe?
    bardzo prosze o wszelkie info ktore pomoze wyjasnic ta sytuacje i rozwieje moje
    obawy.
    maw2be