  • Data: 2005-05-05 10:33:57
    Temat: wodociągi
    Od: krystyna<k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jstem właścicielką działki ,na której trwa budowa.Obecny stan to budynek
    zadaszony,otwarty.Do dzialki doprowadzony jest prąd,są złożone papiery na
    przyłącze gazu i wody.Warunki przyłączy zostały wydane.Przedsiębiorstwo
    wodociągowe ,wystąpiło do mnie z prośbą na wejscie na mój teren i przebudowęi
    istniejącego już wodociągu[wymiana starych rur] .Obecnie wodoćiąg idzie w środku
    drogi asfaltowej,teraz szedłby w moim terenie.Czy ja mam prawo domagać się w
    ramach rekompensaty,przy okazji prowadzonych prac,przyłączenia mnie do tej
    sieci.POZDRAWIAM

    -> http://usenet.pomocprawna.info