  • 51. Data: 2005-10-11 21:01:14
    Temat: Re: wiezienie za dlugi jest nielegalne
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Której strony? Problem w tym, ze oboje nie sa po lobotomii, i oboje tak
    > samo sa odpowiedzialni za ciążę. Nie wierzę w "ewidentne wrobienia".
    > Seks zawsze niesie ryzyko ciąży, i to "wrabiani" powinni brac pod
    > uwagę, żeby nie dac sie wmanewrować.

    mowi ze wziela taletki, a nie wziela,
    lub przedziurawila gume,
    zdarza sie? zdarza , wrobienie? tak,

    do reszty sie pozniej ustosunkuje bo spac ide :-)
    heja

    P.

  • 52. Data: 2005-10-11 21:04:22
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Konsekwencją jednak będzie obnizenie standardu dziecku. KRiO ma na ten
    > temat zdanie, że standard życia dziecka nie może znacząco odbiegać od
    > stansdardu życia rodziców, nie?

    standard dziecka nie matki. (czy ojca ktory otrzymal opieke)

    > IMHO jedno z drugim nie ma nic wspólnego. Proponujesz rozwiazanie "Kowal
    > zawinił, Cygana powiesili"

    pod warunkiem ze zakupy dla dziecka ojciec by wykonywal lub otrzymywal by
    sczzegolowe rachunki,
    przy czym nie nie moglo by byc tak by tylko on na dziecko wykladal, a ona
    "chlala" za swoje.

    p.

  • 53. Data: 2005-10-11 21:06:11
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Bo ojciec pierwszego zarabia więcej niż ojciec drugiego - przed rozwodem
    > pierwsze miało pewnie wyższy standard, niż drugie.

    a gdyby ocjiec byl kulczykiem a zona kulczyka wydymala by sie z innym,
    (zdrada)
    ?
    P.

  • 54. Data: 2005-10-11 21:18:12
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Właśnie życie dla dziecka w dwóch domach, to sie IMHO bez dobrej woli
    > rodziców nijak ustawą ustalić nie da...

    nie no zmusic oczywiscie do odwiedzin nie mozna, mowa o tych co chca a przez
    glupie matki nie moga

    > Miałeś do czynienia z małym dzieckiem, sprobuj poopiekować się
    > nastolatkiem;-)

    heh, ale nastolatek to juz sam sie moze do rodzica wybrac wiec tu juz
    takiego problemu nie ma.

    > Żartujesz, gdzie znajdziesz opiekunkę za takie pieniądze?

    popatrz na to z innejstrony, lepiej nie miec zdanych pieniedzy czy tyle? Ja
    na pocztaku tyle zarabialem i bylem zadowolony,
    moze zatrudnic studentke.

    > A won! Dziecko ma ojca, matkę, babkę, dziadka - z jakiej paki wysyłaśz
    > jego matke po moje pieniądze, znaczy zasiłek?

    mowa o pipach ktore ukrywaja dzieci przed drugim bylym. Czyli, nie masz
    zadnych praw masz tylko placic!

    Czy w związku z tym mam
    > prawo wniesc do sądu o widzenie się z tym dzieckiem?

    w ogle nie wpowinno byc widzien i ograniczen, to absurd,

    > No dobrze - mamy juz 320 na opiekunkę, ile moze przy takiej cenie
    > opiekunki kosztować mieszkanko ( nie apartament, tylko niskostandardowe
    > mieszkanie) - 400zł? to juz 720. Najniższa pensja to jakies 650 do
    > ręki, to jest to, co dostanie na pewno, jeśli dostanie legalna pracę.
    > Jak widzisz - za mało, nie będzie czekolady, ani chlebka.

    no i to powod by zachowywac sie jak czlowiek , a dziecku taty nie odbierac
    :-)
    mysle ze dobra motywacja :)

    > Płacenie na jedzonko dla dziecka nie jest szmaceniem rodzica.

    "nie masz zadnych praw masz tylko placic! " mowa o matkach (ojcach) pipach

    > Moja znajoma pracuje, wynajmuje, nie ma opiekunki i nie wyrabia( i nie
    > zarabia najniższej krajowej). A tatuś dzieci ukrył majątek przed
    > komornikiem i udaje, że żyje z renty mamusi. Jest własnym dzieciom
    > winien średniej klasy samochód za parę lat alimentów. To jest dopiero
    > skurwysyństwo (nawet faceci tak mówią, czyzby solidarność?)

    trafilila na sk. tu tez mozna zaostrzyc prawo (ale po stronie urzednikow by
    ich zmobilizowac)

    > Mówisz o dziecku, nie o pluszowej zabawce.

    kodeks karny wykonawczy pozwala na "wychowywanie" przez okreslony czas,
    czyli wtedy jak dziecko sie pnaprawde przywiaze zostaje odebrane, uwazasz ze
    to jest lepsze rozwiazanie?
    Sluchaj ktos popelniajac przesteptwo musi godzic sie z konsekwencja, sa
    dzadkowie, jest maz, ktory idac
    d wiezienia dokladnie tak samo cierpi, nie mozna faworyzowac nikogo tylko
    dlatego ze ma cycki.

    > ZAleży, jaki ojciec i zależy, jaka matka. Normalni pewnie podle,
    > nienormalnym to zwisa.

    faktem jest ze wszyscy maja byc traktowani rowno.

    > Ale na szczęście zdarzają się też i faceci.

    pewnie jako lawnik stanowiacy 1/3 glosow :-)

    P.

  • 55. Data: 2005-10-12 07:49:53
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 2005-10-11 23:06, Przemek R... wrote:

    > a gdyby ocjiec byl kulczykiem a zona kulczyka wydymala by sie z innym,
    > (zdrada)

    Rozwód z orzeczeniem o winie strony - normalne. Ciekaw jestem ile by
    wtedy (zakładając, że jest dziecko) dostał by alimentów :> Żonce pewnie
    by standard życia znacząco nie spadł :P I takie jest właśnie prawo.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://unixlab.info/~kaczor/protokol.jpg

  • 56. Data: 2005-10-12 11:49:07
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Rozwód z orzeczeniem o winie strony - normalne. Ciekaw jestem ile by wtedy
    > (zakładając, że jest dziecko) dostał by alimentów :> Żonce pewnie by
    > standard życia znacząco nie spadł :P I takie jest właśnie prawo.

    ja jestem zarobieniem zakupow poprzez liste zakupow potwierdzona przez sad,
    chyba
    ze osoba na ktorej ten obowizek spocznie nie bedzie w stanie tych zakupow
    robic wowczas
    szczegolowe rozliczenia oczywiscie przy probie oszustwa (wystawianie lewych
    dokumentow potwerdzajacych transakcje) odebrane alimenty, bo wtedy jakb nie
    patrzec nie szly one na dziecko.

    P.

  • 57. Data: 2005-10-12 12:51:20
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > nie no zmusic oczywiscie do odwiedzin nie mozna, mowa o tych co chca a
    > przez glupie matki nie moga

    Tego sie chyba na obecnym poziomie naszego bezprawia nie da zrobić.

    > heh, ale nastolatek to juz sam sie moze do rodzica wybrac wiec tu juz
    > takiego problemu nie ma.

    Jest, bo tym bardziej druga strona się denerwuje.

    > popatrz na to z innejstrony, lepiej nie miec zdanych pieniedzy czy
    > tyle? Ja na pocztaku tyle zarabialem i bylem zadowolony,
    > moze zatrudnic studentke.

    W takiej Warszawie minimalne minimum, o jakim słyszałam, to 5 zł. W
    mojem dziurze za 4 zł ciężko byłoby znaleźć opiekunkę. Studentki
    wyjechały do miast, a licealistki odopadają, bo muszą sie uczyć.

    > mowa o pipach ktore ukrywaja dzieci przed drugim bylym. Czyli, nie
    > masz zadnych praw masz tylko placic

    Ale ja się nie zgadzam płacic na cudze dzieci. Więc prosze z zasiłkami
    nie wyjeżdżać.

    > no i to powod by zachowywac sie jak czlowiek , a dziecku taty nie
    > odbierac
    > :-)
    > mysle ze dobra motywacja :)

    Aleś wymyślił:-)

    > "nie masz zadnych praw masz tylko placic! " mowa o matkach (ojcach)
    > pipach

    Guzik prawda, każdy sąd na to odpowie.

    To jest dopiero

    > trafilila na sk. tu tez mozna zaostrzyc prawo (ale po stronie
    > urzednikow by ich zmobilizowac)

    No i widzisz, jak pięknie doszliśmy do porozumienia?

    > kodeks karny wykonawczy pozwala na "wychowywanie" przez okreslony
    > czas, czyli wtedy jak dziecko sie pnaprawde przywiaze zostaje
    > odebrane, uwazasz ze to jest lepsze rozwiazanie?

    Dla dziecka żadne nie jest dobre.

    > faktem jest ze wszyscy maja byc traktowani rowno.

    To nie fakt, to teoria;-) Zobacz sobie równość prawa w rywingate:-)

    > pewnie jako lawnik stanowiacy 1/3 glosow :-)

    A nie, znajoma miała okazję być sądzona przez faceta.
    Justyna

  • 58. Data: 2005-10-12 12:53:59
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > standard dziecka nie matki. (czy ojca ktory otrzymal opieke)

    Zgadza się. Ja napisałam rodziców, czemuś się uczepił matk i( czy ojca,
    który otrzymał opieke).

    > pod warunkiem ze zakupy dla dziecka ojciec by wykonywal lub otrzymywal
    > by sczzegolowe rachunki,
    > przy czym nie nie moglo by byc tak by tylko on na dziecko wykladal, a
    > ona "chlala" za swoje.

    Rachunki mogą byc, ale tylko do wysokości alimentów. A za czyje ma
    chlać?

    Justyna

  • 59. Data: 2005-10-12 12:56:33
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > mowi ze wziela taletki, a nie wziela,
    > lub przedziurawila gume,
    > zdarza sie? zdarza , wrobienie? tak,

    Nie ma 100% środków anty. A może to on kupił sparciałą gumę?
    No i dowodów rzeczowych nie masz:-P
    Justyna

  • 60. Data: 2005-10-12 12:57:48
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > a gdyby ocjiec byl kulczykiem a zona kulczyka wydymala by sie z innym,
    > (zdrada)

    To by się nie przyznała, a Kulczyk żyłby w błogiej nieświadomości.
    Problem alimentów by odpadł.
    Justyna