  • 1. Data: 2005-10-08 20:51:56
    Temat: Niezgodnośc towaru z umową
    Od: "RS" <a...@o...pl>

    Witam wszystkich, przeczytałem akt prawny - Ustawa o szczególnych warunkach
    sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca
    2002 r. (Dz. U. 141 poz. 1176, ale mam jeszcze wątpliwość: czy uszkodzenie
    nabytego sprzętu (np. zepsuła mi się pralka) powstałe do 2 lat od daty
    zakupu należy rozumieć właśnie jako WYSTĄPIENIE niezgodności towaru z umową?
    Początkowo towar był przecież zgodny skoro działała... Dzięki za każdą
    podpowiedź... RS.

  • 2. Data: 2005-10-08 23:03:21
    Temat: Re: Niezgodnośc towaru z umową
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

> [...]
    > od daty zakupu należy rozumieć właśnie jako WYSTĄPIENIE niezgodności
    > towaru z umową? Początkowo towar był przecież zgodny skoro działała...

    nalezy rozumiec. przez 2 lata od zakupu mozna skladac reklamacje, ktora
    sprzedawca musi rozpatrzec w przeciagu 14 dni. pozdrawiam pawel

  • 3. Data: 2005-10-09 07:30:24
    Od: ...@...c

    Dnia Sun, 9 Oct 2005 01:03:21 +0200, gardziej napisał(a):

    > nalezy rozumiec. przez 2 lata od zakupu mozna skladac reklamacje, ktora
    > sprzedawca musi rozpatrzec w przeciagu 14 dni. pozdrawiam pawel

    czasami milczenie jest złotem.

    --
    pozdrawiam,

  • 4. Data: 2005-10-09 14:40:57
    Od: "Yawn" <y...@g...pl>

    > Początkowo towar był przecież zgodny skoro działała... Dzięki za każdą
    > podpowiedź... RS.

    Dzialal, ale mogla istniec ukryta wada, o ktorej kupujacy nie wiedzial, a
    ktora byla przyczyna usterki. Tak sadze.
    Yawn