    From: "Krzysiek" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wątek notarialny
    Date: Fri, 21 Jul 2006 21:56:55 +0200

    witajcie
    moj problem wyglada mniej wiecej tak jestem włascicielem działki z budynkiem
    pod hipotekę ktorego chcemy z zoną wziasc kredyt. Włascicielem w KW jestem
    tylko ja stałem sie nim na podstawie darowizny jak jeszcze byłem kawalerem.
    Jakie prawa bedzie miałą zona do tej nieruchomosci jesli odpukac cos by sie
    mi stało? czy powinienem ja przed wzieciem kredytu dopisac w KW jako
    włąsciciela? jesli tak to czy zapłaci od tego podatek? jak sadzicie
    pozdrawiam