  • Data: 2004-01-22 17:23:00
    Temat: walka z eniro (Panoram Firm)
    Od: "Paweł 'Błachol'" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jako, ze mam dostep do neta, a moj kumpel nie, to mam pyanie w jego
    imieniu...

    nie wiem, czy ktos z Was spotkal sie z klopotami z firma Eniro Polska -
    zamieszczajaca ogloszenia w Panoramie Firm, ale mojego kumpla akurat taka
    sprawa spotkala

    jakos w lipcu zjawil sie u niego czlowieczek z w/w firmy i wraz z moim
    znajomym ustalili sobie jakies rzeczy odnosnie zamieszczenia ogloszenia -
    wpisu - (tresc itp.) i potem dalej moj kumpel podpisal z nim umowe; jednak
    po jakis 20-40 minutach zadzwonil do goscia, ktory u niego byl (jakis
    przedstawciciel handlowy z eniro), ze jednak troche koszty sa wysokie i ze
    prosi o odwolanie tego zamowienia, w celu skorygowania lub wykreslenia
    wpisu; po jakims czasie zadzwonil ten wspanily czlowiek, ze powyzsze
    zamowienie odwolalal calkowicie i juz jest po sprawie

    problem zaczal sie dopiero, gdy do mojego znajomego przyszla faktura z w/w
    firmy, zeby zaplacic cos okolo 1000,00 czy 2000,00 zl za zamieszczenie
    ogloszenia, ktore rzekomo zostalo odwolane...

    jesli chodzi o wpis, to zostal wydrukowany, mimo powyzszych ustalen, a
    znajomy juz jakies pol roku walczy z ponagleniami i grozbami kar ze strony
    eniro

    ma ktos z Was jakies sugestie co w takim wypadku mozna zrobic?
    czy ewentualny atak na droge sadowa, ma szanse zwycieskie?
    czy biling rozmow telefonicznych jest jakas pomoca?

    pozdrawiam
    Pawel