  • Data: 2004-01-22 20:03:05
    Temat: Re: walka z eniro (Panoram Firm)
    Od: "Jarek [sQrczak] Skorski" <j...@w...-STOPSPAM-pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł 'Błachol'" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:bup0t0$j9$1@inews.gazeta.pl...
    > jako, ze mam dostep do neta, a moj kumpel nie, to mam pyanie w jego
    > imieniu...
    >
    > nie wiem, czy ktos z Was spotkal sie z klopotami z firma Eniro
    > Polska - zamieszczajaca ogloszenia w Panoramie Firm, ale mojego
    > kumpla akurat taka sprawa spotkala
    >
    > jakos w lipcu zjawil sie u niego czlowieczek z w/w firmy i wraz z
    > moim znajomym ustalili sobie jakies rzeczy odnosnie zamieszczenia
    > ogloszenia - wpisu - (tresc itp.) i potem dalej moj kumpel podpisal
    > z nim umowe; jednak po jakis 20-40 minutach zadzwonil do goscia,
> [...]

    taaa
    pewnie
    a nie zdziwił się ten znajomy że zamówienie ( umowa o zamieszczenie
    reklamy razem z warunkami na odwrocie ) jest na piśmie , a rezygnacje
    to wystarczy ot tak sobie przez telefon złożyć ????
    nie przeczytał co jest na odwrocie tejże umowy odnośnie rezygnacji ??

    jakoś tak troche mało wiarygodna ta historyjka .......