  • Data: 2004-01-22 17:31:37
    Temat: Re: walka z eniro (Panoram Firm)
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł 'Błachol'" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bup0t0$j9$1@inews.gazeta.pl...

    > jakos w lipcu zjawil sie u niego czlowieczek z w/w firmy i wraz z moim
    > znajomym ustalili sobie jakies rzeczy odnosnie zamieszczenia ogloszenia -
    > wpisu - (tresc itp.) i potem dalej moj kumpel podpisal z nim umowe;
    ^^^^^^^

    > po jakis 20-40 minutach zadzwonil do goscia, ktory u niego byl (jakis
    ^^^^^^^^^
    > przedstawciciel handlowy z eniro), ze jednak troche koszty sa wysokie i ze
    > prosi o odwolanie tego zamowienia, w celu skorygowania lub wykreslenia
    > wpisu; po jakims czasie zadzwonil ten wspanily czlowiek, ze powyzsze
    > zamowienie odwolalal calkowicie i juz jest po sprawie

    Umowa zostala zawarta na pismie. Wiec jak mozna ja odwolac na gębe? Czy
    umowa taka forme przewiduje? Trzeba bylo przeczytac o warunkach rozwiazania
    umowy - to tez powinno byc w tej umowie.
    Kumpel okazal sie skrajna naiwnoscia i za nia zaplaci.
    Przeciez PF wywiazala sie z pisemnej umowy. Trzeba bylo ta umowe
    wypowiedziec na pismie. Nieznajomosc prawa w spoleczenstwie jest wprost
    porazajaca...

    --
    SQLwysyn