  • Data: 2009-02-18 22:41:13
    Temat: uszkodzenie telefonu, gwarancja
    Od: Jurij Atarov <a...@c...gov> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Przez swoją głupotę uszkodziłem telefon. Bezmyślnie wpisałem do niego
    kod, który wykasował pamięć eeprom, w której to jest trzymany numer
    IMEI. Telefon stracił swój pierwotny IMEI, zamiast tego ma same zera,
    przez co sieć nie pozwala mu się zalogować. Telefon jest na gwarancji.
    Nie byłem jeszcze w serwisie, ale z góry się zapytam: Czy serwis będzie
    miał prawo odmówić naprawienia usterki, jeśli uszkodzenie nastąpiło po
    wpisaniu ciągu znaków na klawiaturze? Jest to 7 znaków, więc
    teoretycznie mógłbym zupełnie na ślepo , przypadkowo tego dokonać. W
    razie czego jak rozmawiać z serwisem?
    Jakie papiery muszę mieć przy sobie, jeśli brałem telefon od operatora?