  • Data: 2009-02-19 14:40:40
    Temat: Re: uszkodzenie telefonu, gwarancja
    Od: Jurij Atarov <a...@c...gov> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen pisze:

    > Użytkownik "Jurij Atarov" <a...@c...gov> napisał w wiadomości
    >
    > tak to jest jak ktos chce sobie zdjac sim locka :)
    > szkoda tylko ze nie poswieciles minuty na uzycie google to bys wiedzial,
    > ze przed toba inni juz probowali z identycznym skutkiem, pocieszajace
    > jest dla ciebie to, ze serwis bez problemu przywraca imei wgrywa nowy
    > soft, takze na gwarancji nie powinno byc problemu, tytlko oczywiscie nie
    > przyznawaj sie ze cos tam klepales, pal glupa i twierdz ze sie tak nagle
    > zrobilo, teoretycznie istnieje mozliwosc ze telefon mogl podobny bledny
    > sygnal otrzymac od sieci

    Właśnie nie chciałem zdjąć simlocka :) W ramach marnej przerwy w nauce
    pomyślałem sobie, że poszukam jakichś kodów, kiedyś były takie fajne do
    netmonitora, itp. Google wyrzuciło wyniki, wyłapałem jednym okiem jakiś
    kod i go wbiłem. Moja czysta głupota i tyle. Nie spodziewałem się, że
    mogą istnieć kody pozwalające na tak proste uwalenie telefonu.
    Oddałem do serwisu, zobaczymy co powiedzą.