eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoustawa o ochronie danych osobowych a dane umieszczone w necie › ustawa o ochronie danych osobowych a dane umieszczone w necie
  • Data: 2006-08-02 11:56:50
    Temat: ustawa o ochronie danych osobowych a dane umieszczone w necie
    Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie,

    Mam pytanie odnośnie ustawy o ochronie danych a umieszczenia w necie
    danych osoby fizycznej

    Załóżmy, że jestem administratorem forum.
    Jakiś użytkownik pyta - szukam dobrej opiekunki do dziecka na terenie
    Poznania.
    Inny użytkownik odpowiada - Pani Krysia, kom. 500500500 - super
    opiekunka, elastyczna w godzinach, dobre podejście do dziecka.

    I tutaj właśnie pada moje pytanie:

    Czy tamte wyrażenia naruszają już ustawę o ochronie danych, czy
    jeszcze nie?
    Jeśli tak, to czy np. jeśli usunelibyśmy słowo "pani Krysia" już
    byśmy tej ustawy nie naruszali?
    Czy ja jako administrator powinienem usunąć takie posty? aby nie być
    na bakier z prawem?

    Bardzo proszę o odpowiedź, bo ja się zagubiłem w zawiłościach
    przepisów...

    Pozdrawiam
    tom