eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoustawa o ochronie danych osobowych a dane umieszczone w necie › Re: ustawa o ochronie danych osobowych a dane umieszczone w necie
  • Data: 2006-08-03 11:53:35
    Temat: Re: ustawa o ochronie danych osobowych a dane umieszczone w necie
    Od: "Angus Mitrowicz" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    .analizując dalej moją wypowiedź.. Przykład, który podaje Airguest dotyczący
    profesora z uczelni X czy podpada pod Ustawę?

    W moim rozumowaniu wesprę się przykładami ogólnie dostępnymi. Mamy tutaj
    osobę i firmę/organizację, w której ta osoba pracuje. Mamy więc dwie
    wskazówki dzięki którym zidentyfikujemy osobę bez nadmiernych środków i czasu.

    Równocześnie, czy wszelkie gazety, w tym porządne dzienniki jak i kolorowa
    prasa nie łamią tej ustawy przytaczając miejsca i wydarzenia związane z
    konkretnymi osobami? Wystarczy napisać, "Pan Zenon Kowalski z firmy Y...",
    czy może "Pani Edyta Górecka zamieszkała z mężęm w nowym domku w miejscu Z"?

    Ludzie!! Trzeba by natychmiast zamknąć wszystkie kolorowe pisma!! Czy numer
    telefonu na równi identyfikuje osobę jak nazwa firmy, w której pracuje??

    Mamy tu dylematy, których nie rozwiąże nikt włącznie z Ustawodawcą!

    Takie roztrząsanie szcegółów na nic się nie zda dopóki nie będziemy mieli
    precedensu. Takie moje zdanie jest. Czy się mylę? Słucham...

    /Mitrowicz