eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoustawa o ochronie danych osobowych a dane umieszczone w necie › Re: ustawa o ochronie danych osobowych a dane umieszczone w necie
  • Data: 2006-08-03 10:30:10
    Temat: Re: ustawa o ochronie danych osobowych a dane umieszczone w necie
    Od: "Angus Mitrowicz" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    a...@o...pl napisał(a):

    > Czyli reasumujac...
    > Podanie samego numeru telefonicznego, bez zadnego imienia jest juz
    > niezgodne z prawem?
    > a jesli np. na grupie odnosnie studiow napisze, ze pani Halina Nowicka
    > z uczelni x, jest najgorszym promotorem pod sloncem i nie polecam jej
    > na promotora nikomu, to czy wtedy tez juz naruszam przepisy o ochronie?
    > a jak wyglada sprawa z odpowiedzialnoscia administratora tego postu,
    > ktory badz co badz udostepnia ta informacje?
    >
    > jaka jest kara za nieprzestrzeganie tej ustawy?

    .chyba popadamy w zbytnią paranoję! Analogicznie, gdybym napisał, że Roman
    Giertych pracujący przy ulicy Sejmowej w Warszawie jest kiepskim ministrem,
    to czy też podpadam pod Ustawę? Chyba nie, bo ludzie tak piszą a moderatorzy
    z np. Onetu przepuszczają te posty..

    .no chyba że jest to niezgodne z Ustawą, kto zatem za to odpowiada? Ja, czy
    Moderator? ..a kara? Wystarczy zajrzeć na Onet, nikt się do tego nie doczepia!

    /Mitrowicz