  • Data: 2006-06-29 10:09:20
    Temat: up i jego umowy
    Od: zs <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam pytanie czy urząd pracy może zawrzeć w umowie podpisywane z osobą
    bezrobotną ubiegającą się o bezzwrotną dotację na rozpoczęcie
    działalności gospodarczej następującą klauzulę:

    " osobą otrzymująca dotację jest zobowiązana prowadzić działalność
    gospodarczą przez min rok i nie może w tym czasie podjąć i pracy na
    zasadach umowy o pracę"

    Chodzi mi o drugą cześć tj. o niepodejmowanie umowy o pracę.
    Czy nie jest to zbyt duże ograniczenie wolności dla danej osoby?
    Czy dany zapis jest zgodny z prawem? czy zatem więc obowiązuje?

    Pozdr.
    ZX