  • Data: 2003-09-28 13:51:45
    Temat: umowa uzyczenia miedzy mna a administracja
    Od: "Piwek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Razem z kilkoma sasiadami jakis czas temu postanowilismy sobie zrobic siec
    lokalna miedzy naszymi komputerami (bez dostepu do Internetu). W tej chwili
    jest juz 20 osob. Swego czasu podpisalem z Administracja budynku umowe
    uzyczenia. Administracja uzyczala mi jako osobie fizycznej mury itd. abym
    mogl tam polozyc kable do naszej sieci. Zobowiazalem sie tam miedzy innymi
    do placenia oplat za znajdujacy sie na klatce switch, pobierajacy prad.
    Teraz chcielibysmy sobie puscic w tej sieci Internet. Ale tu jez jest maly
    problem bo na to trzeba miec zgode z URTiP. A takiej zgody nie dostane jako
    osoba fizyczna. Wymyslilem wiec, ze zarejestruje firme. Rozbuduje siec o
    nastepne lokale. No i wystapie oczywiscie o zgode do URTiP. Tylko czy umowa
    uzyczenia bedzie dalej miala moc prawna? Teraz beda uzyczali budynku nie mi
    jako osobie fizycznej ale mi jako przedstawicielowi firmy XXX ( dodam, ze
    firme chce podrejestrowac pod juz istniejaca. Jest to sp. zoo. Ja bylbym
    zatrudniony tam i nadzorowal moja siec i za to otrzymywal wynagrodzenie).
    Czy w takim razie umowa uzyczenia powinna byc na nowo sporzadzona? Czy moge
    ja podpisac ja jako przedstawiciel firmy? A moze wystarczy aneks do umowy,
    mowiacy o tym, ze Pan YYY wystepuje jako przedstawiciel firmy XXX.