  • Data: 2003-09-28 14:39:17
    Temat: Re: umowa uzyczenia miedzy mna a administracja
    Od: "Piwek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "NoMAD" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bl6q4a$d5e$1@news.onet.pl...
    > moge
    > >

    > Jesli administracja sie zgodzi to mozesz oddac ta rzecz do uzywania osobie
    > trzeciej (np.sp. z o.o.). Niech ci to dadza na pismie. Aneks wtedy nie
    > potrzebny
    >
    > ALE jesli w umowie uzyczenia jest zakaz oddawania rzeczy uzyczonej os.
    > trzeciej, wtedy potrzebny jest aneks do umowy (ktory zmieni odp punkt tej
    > umowy) ze "adm zgadza sie na oddanie rzeczy do uzywania sp. z o.o. .. itd"
    > Zob 712 KC

    Nie ma takiego zakazu. A czy nie jest tak, ze skoro nie ma takiego zakazu to
    moge przekazac do uzywania osobie trzeciej bez ich pisemnej zgody? Problem
    ze zgoda jest taki, ze tam jest i administracja i wspolnota mieszkaniow. NA
    umowie mam podpisy osob z zarzadu wspolnoty mieszkaniowej a to wszystko
    parafowane przez administracje. Jest to klopotliwe z tego wzgledu, ze jest
    sporo osob w zarzadzie wspolnoty i moze im sie nie bedzie podobac, ze to
    bedzie obslugiwala firma? (tak gdybam narazie tylko). A tak w ogole to sie
    zaczalem zastanawiac czy podpisujac wtedy to ze mna wsyzstko bylo zgodnei z
    prawem. Administracja ma prawo dac umowe uzyczenia osobie fizycznej? I jak
    to dla mnei prawnie lepiej rozwaizac? Podpisac nowa umowe calkiem? czy
    poprosic o zgode na udostepnienie osobie 3ciej. Dodam jeszcze, ze keidys w
    administracji wspominalem o takiej mozliwosci i "odgrazali sie", ze zechca
    wtedy jakies oplaty za to, że kable leżą u nich (moze odstapia od tego bo
    pieniadze z tego naprawde niewielkie). No i kolejna kwestia to nie chcialbym
    byc keidys posadzony o to , ze bez zezwolenia prowadzilem jakas dzialalnosc
    gospodarcza a jak przyjdzie jakas kontrola i zoabczy, ze umowa uzyczenia
    jest na przyklad od maja 2002 r. a dzialalnosc gospodarcza od pazdzeirnika
    2003r. to moga zaczac sie burzyc...