  • Data: 2003-09-29 10:48:07
    Temat: Re: umowa uzyczenia miedzy mna a administracja
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie ma takiego zakazu. A czy nie jest tak, ze skoro nie ma takiego zakazu
    > moge przekazac do uzywania osobie trzeciej bez ich pisemnej zgody?

    Nie. Przepis mowi wyraznie-potrzebna jest zgoda. I to wyrazna a nie
    dorozumiana.

    >Jest to klopotliwe z tego wzgledu, ze jest
    > sporo osob w zarzadzie wspolnoty i moze im sie nie bedzie podobac, ze to
    > bedzie obslugiwala firma?

    No trudno. Ale to jest ich wlasnosc i musa sie zgodzic na to.

    A tak w ogole to sie
    > zaczalem zastanawiac czy podpisujac wtedy to ze mna wsyzstko bylo zgodnei
    > prawem. Administracja ma prawo dac umowe uzyczenia osobie fizycznej?

    Wlascicielem tej rzeczy (scian itp.) jest wspolnota. Administracja nic tu do
    powiedzenia nie ma. No chyba ze musi zaakceptowac pod wzgledem jakis
    przepisow bhp, czy przeciwpozarowych itp.. Pewnosci nie mam. Poza tym co to
    jest za administracja? Przeciez ten budynek nalezy do wspolnoty ktora
    zarzadza nim poprzez zarzad. Napisz cos wiecej

    > Dodam jeszcze, ze keidys w
    > administracji wspominalem o takiej mozliwosci i "odgrazali sie", ze zechca
    > wtedy jakies oplaty za to, że kable leżą u nich

    Umowa uzyczenia z definicji jest nieodplatna-nie moga od ciebie wziac ani
    zlotowki. Dopoki bedzie to umowa uzyczenia.

    >No i kolejna kwestia to nie chcialbym
    > byc keidys posadzony o to , ze bez zezwolenia prowadzilem jakas
    dzialalnosc
    > gospodarcza a jak przyjdzie jakas kontrola i zoabczy, ze umowa uzyczenia
    > jest na przyklad od maja 2002 r. a dzialalnosc gospodarcza od pazdzeirnika
    > 2003r. to moga zaczac sie burzyc...

    Nie sadze. Do pazdziernika 2003 uzyczenie bedzie przeciez na os
    fizyczna-ciebie. Ale moge sie mylic. W tej kwesti nie czyje sie zbyt
    kompetentny. Moze ktos inny doda tu slowo