  • Data: 2003-09-28 14:10:15
    Temat: Re: umowa uzyczenia miedzy mna a administracja
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    moge
    > ja podpisac ja jako przedstawiciel firmy? A moze wystarczy aneks do umowy,
    > mowiacy o tym, ze Pan YYY wystepuje jako przedstawiciel firmy XXX.

    Jesli administracja sie zgodzi to mozesz oddac ta rzecz do uzywania osobie
    trzeciej (np.sp. z o.o.). Niech ci to dadza na pismie. Aneks wtedy nie
    potrzebny

    ALE jesli w umowie uzyczenia jest zakaz oddawania rzeczy uzyczonej os.
    trzeciej, wtedy potrzebny jest aneks do umowy (ktory zmieni odp punkt tej
    umowy) ze "adm zgadza sie na oddanie rzeczy do uzywania sp. z o.o. .. itd"
    Zob 712 KC