  • Data: 2003-09-29 16:22:35
    Temat: Re: umowa uzyczenia miedzy mna a administracja
    Od: "Piwek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie. Przepis mowi wyraznie-potrzebna jest zgoda. I to wyrazna a nie
    > dorozumiana.

    Tzn. ze musi byc wyraznie napisane komu udotepniam moje kable czy wystarczy
    zgoda na udostepnienie osobie trzeciej?

    > Wlascicielem tej rzeczy (scian itp.) jest wspolnota. Administracja nic tu
    do
    > powiedzenia nie ma. No chyba ze musi zaakceptowac pod wzgledem jakis
    > przepisow bhp, czy przeciwpozarowych itp.. Pewnosci nie mam. Poza tym co
    > jest za administracja? Przeciez ten budynek nalezy do wspolnoty ktora
    > zarzadza nim poprzez zarzad. Napisz cos wiecej

    Przepraszam. Majac na mysli wspolnote napisalem administracja. Zgode dal mi
    zarzad wspolnoty a wszystko parafowala administracja. Zastanawialem sie
    tylko czy moga dac zgode osobie fizycznej?

    >Umowa uzyczenia z definicji jest nieodplatna-nie moga od ciebie wziac ani
    >zlotowki. Dopoki bedzie to umowa uzyczenia.

    Jesli zechca za to pieniadze to co w takim razie powinienem podpisac.
    Dzierzawe? Jakie sa dla nich konsekwencje wynajecia mi tych scian? Kwota
    naprawde moze byc tylko mikroskopijna gdyz przy wiekszej cale
    przedsiewziecie sie nie oplaca.

    >Nie sadze. Do pazdziernika 2003 uzyczenie bedzie przeciez na os
    >fizyczna-ciebie. Ale moge sie mylic. W tej kwesti nie czyje sie zbyt
    >kompetentny. Moze ktos inny doda tu slowo

    No tak ale moze zaczna myslec, ze wczesniej pobieralem oplaty za siec.