  • Data: 2003-09-01 16:22:17
    Temat: umowa o prac
    Od: "Agnieszka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mój nowy pracodawca przedstawił mi dziś umowę o pracę - mam być zatrudniona
    na stanowisku specjalisty ds. handlu i marketingu. Niepokoją mnie takie oto
    dwa paragrafy tej umowy.

    1. Pracownik potwierdza, że wszelkie informacje, zaświadczenia, referencje i
    inne dokumenty przedstawione przez niego Pracodawcy odnośnie jego zatrudnien
    ia lub w czasie stosunku pracy są prawdziwe i autentyczne, a w przypadku gdy
    by nie były one prawdziwe w całości lub części, stanowić to będzie ciężkie n
    aruszenie przez Pracownika podstawowych obowiązków pracowniczych w rozumieni
    u art. 52 par. 1 ust. 1 Kodeksu Pracy. Zachowanie takie daje Pracodawcy pods
    taw do rozwiązania umowy o pracę z Pracownikiem bez wypowiedzenia z jego win
    y, a także Pracownik wpłaca do kasy Pracodawcy kwotę 600 zł tytułem zwrotu p
    oniesionych nakładów związanych z zatrudnieniem Pracownika lub potwierdzenie
    m niewiarygodności dokumentów o których mowa.

    2. Pracownik wyraża zgodę aby Pracodawca w trakcie jego zatrudnienia mógł ud
    ostępnić swoim kontrahentom w przypadkach szczególnych, wynikających z konie
    czności prowadzonej przez niego działalności gospodarczej, danych osobowych
    dotyczących pracownika.

    Jak na razie nie podpisałam tej umowy. Bardzo proszę o Wasze opinie na temat
    powyższych punków.

    Pozdrawiam,
    Agnieszka