  • Data: 2003-09-01 16:46:06
    Temat: Re: umowa o prac
    Od: "poilkj" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Agnieszka" <a...@g...pl> wrote in message
    news:bivrfg$6hv$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > aruszenie przez Pracownika podstawowych obowiązków pracowniczych w
    rozumieni
    > u art. 52 par. 1 ust. 1 Kodeksu Pracy. Zachowanie takie daje Pracodawcy
    pods
    > taw do rozwiązania umowy o pracę z Pracownikiem bez wypowiedzenia z jego
    win
    > y, a także Pracownik wpłaca do kasy Pracodawcy kwotę 600 zł tytułem zwrotu
    > oniesionych nakładów związanych z zatrudnieniem Pracownika lub
    potwierdzenie
    > m niewiarygodności dokumentów o których mowa.

    Jak mu przedstawisz lewe papiery to cie wyrzuci z dyscyplinrką.
    Nie rozumiem tylko sensu zdania od momentu
    ".. a także wpłaca do kasy..."
    Czy to oznacza, że masz wpłacić 600 zł, żeby Cię przyjąć, czy dopiero wtedy
    jak cię wywali.
    po prostu nie rozumiem, czy to a także jest kontynuacją poprzedniej myśli,
    czy po prostu po przecinku zaczyna się zupełnie nowa myśl niezależna od tej
    pierwszej.

    Jak bym z tego zrobił drugi punkt i napisał.
    "W przypadku zainstnienia zdarzenia wymienionego w pkt. 1 pracownik
    zobowiązuje się do wpłacenia do kasy ...."

    A po za tym co to za kretyński punkt.
    W ogóle bym się na niego nie zgodził. Nie wiem nawet czy to jest prawnie
    dozwolone.
    Firma ma prawo cię ścigać jak poniosła przez ciebie straty, a nie tak dla
    zasady.

    > 2. Pracownik wyraża zgodę aby Pracodawca w trakcie jego zatrudnienia mógł
    ud
    > ostępnić swoim kontrahentom w przypadkach szczególnych, wynikających z
    konie
    > czności prowadzonej przez niego działalności gospodarczej, danych
    osobowych
    > dotyczących pracownika.

    Jakich danych osobowych. Niech to będzie wymienione.
    Imię, nazwisko, adres, co jescze. wiek, ilość dzieci....

    Nie wiem co to za firma. Dla mnie adres prywatny jest do wiadomości
    pracodawcy, a nie do tego, żeby mi ktoś listy służbowe do domu przysyłał,
    tudzież mnie nachodził.
    Imie nawisko, adres służbowy może sobie naweet na słupie powiesić, ale
    prywatny nie..
    Chyba, że twoja praca jest tak istotna, że np. z innej firmy mają po Ciebie
    pod dom podjechać samochodem służbowym, no a bez przekazania im adresu tego
    zrobić się nie da.
    Nie wiadomo o co tu chodzi.

    Z całości zgadzam się na połowę punktu pierwszego. Reszta nie.
    Ale to zależy od tego jak bardzo potrzebujesz pacy i jak bardzo ci na tej, a
    nie innej pracy zależy.