  • Data: 2007-07-30 12:13:46
    Temat: umowa lojalnosciowa za szkolenia
    Od: "m...@g...com" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    jak się wylicza koszt "lojalki"
    w umowie mam zawarte takie zapisy na podstawie których firma chce mnie
    obarczyć kosztami

    Celem szkolenia jest podniesienie kwalifikacji zawodowych oraz
    uzyskanie partnerstwa z firmą trzecią ( co jest zapisane w umowie)

    - koszty szkoleń i delegacji (koszt kursu, pobytu, przejazdów,
    delegacji )
    - koszty nieobecności w pracy ( wynikające z niewypracowanego zysku
    firmy, tego co )

    o ile koszty szkolenia i delegacji są określone bo wiem na ile opiewa
    fv. za szkolenie oraz diety i delegacje
    to koszty nieobecności są mniej klarowne i jak one są liczone jako
    1/20*(zarobek brutto) za każdy dzień nieobecności czy może jakoś
    inaczej ?.
    czy są to jedyne koszty ?
    czy są one zasadne ?

    ile tak naprawdę może firma odemnie żądać ?

    z góry dziękuje za pomoc.