  • Data: 2008-08-12 20:53:29
    Temat: ubezpieczenie OC - dane osobowe
    Od: "huzi" <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kiedyś miałem ubezpieczenie OC auta w pewnym towarzystwie. Umowę
    wypowiedziałem - przyjeli. Teraz po roku wchodzę na ich stronę
    dablju-dablju-dablju i chcę zapoznać się z bieżącą ofertą, ale trzeba podać
    pesel.
    I co ? wyskakuje komunikat, że jestem zarejstrowany w bazie!!

    Czy z automatu nie powinni mnie wykasować ze swej bazy po ustaniu umowy?
    A może to ja osobno powinienem się zwrócic o kasacje?

    proszę o informacje