eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawotowar kupiony w sklepie internetowym, nie dostarczony, rezygnacjatowar kupiony w sklepie internetowym, nie dostarczony, rezygnacja
  • Data: 2007-04-13 13:51:19
    Temat: towar kupiony w sklepie internetowym, nie dostarczony, rezygnacja
    Od: "lisz" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam, mam takie pytanie:
    3 kwietnia kupiłem router w sklepie online http://sklep.vgm.pl/
    (to znaczy: złozylem zamówienie i odrazu zapłaciłem za nie online;
    pieniądze "wyszły" z mojego konta). Od tego czasu nie dość, że nie
    otrzymałem towaru, to jeszcze nie mogę się skontaktowac z tą firmą
    - telefon nie działa, na maila nie odpowiadają.

    Chciałbym w zgodzie z prawem zrezygnować z ich "usług" i odzyskać
    pieniądze. Wiem, że istnieje możliwość odstąpienia od umowy zawartej
    na odległość w ciągu 10 dni od otrzymania towaru. Tylko że ja nie
    otrzymałem towaru, wiec chciałbym zapytać, czy mogę sie w tym
    przypadku powolać na art. 7 punkt 1 "ustawy ochronie niektórych praw
    konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez
    produkt niebezpieczny" (ktory mowi o 10-dniowym terminie na odstąpienie
    od umowy zawartej na odległość) - czy też powinienem wziąć inną
    podstawę prawną.

    I od razu drugie pytanie, zamierzam im wysłać list polecony z
    odstąpieniem od umowy. Czy jest jakiś ustawowy termin kiedy muszą
    zwrócić pieniądze, czy moge podać swój termin np. 7 dni? I co zrobić
    potem, jeśli nie oddadzą pieniędzy?

    Z gory dziękuje za wszelkie porady =)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1