  • Data: 2007-01-17 09:02:19
    Temat: termin uzasadnienia wyroku -prawo karne
    Od: "rozyczka 37" <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sędzia prowadzący sprawę, którą wygrałam, uzyskał zgodę przewodniczącego sądu
    na przedłużenie terminu uzasadnienia wyroku. Minął miesiąc. Wyrok jest mi
    potrzebny do sprawy cywilnej - goni mnie termin uzupełnienia akt. Uzyskałam
    dość pokrętną odpowiedż, że przewodniczący może mi udzielić odpowiedzi ale nie
    musi. Proszę o informację, co mogłabym zrobić, aby ten wyrok jak najszybciej
    dostać. Czy przewodniczącego obowiązuję jakiś termin ?