  • Data: 2006-02-28 19:26:21
    Temat: [szukam] Dziennik Urzędowy Województwa Krakowskiego
    Od: "Wojtek H." <w...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Szanownych Grupowiczów!
    Na tej grupie jestem nowy.

    Mam problem. Otóż poszukuje dokumentu pod takim tytułem:

    Dziennik Urzedowy Województwa Krakowskiego
    Nr 21 Poz. 119
    "Rozporządzenie Nr 10 Wojewody Krakowskiego z dnia 6 czerwca 1997 roku w
    sprawie objęcia ochroną prawną w dormie stanowisk dokumentacyjnych obiektów
    geologicznych w Kopalni Soli Wieliczka."
    Załącznik nr 1: "Wykaz stanowisk dokumentacyjnych przyrody nieożywionej w
    Kopalni Soli Wieliczka."

    Czy ktoś z Was wie gdzie mogę ów załącznik i cały dokument znaleźć?
    Przeszukałem serwisy prawnicze, strony Ministerstwa Ochrony Środowiska oraz
    archiwa Biuletynu Informacji Publicznej (ogólnopolskiego oraz małopolskiego)
    a takze archiwum grupy.

    Jeżeli ktokolwiek posiadałby wersję elektroniczną (zwłaszcza załącznika)
    bardzo prosiłbym na priv (uwaga na blokadę antyspamową!).

    Z góry dziękuję za pomoc.
    Pozdrawiam, Wojtek H.