  • Data: 2007-03-20 11:13:35
    Temat: swoboda egzaminatorów prawa jazdy
    Od: dep <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Moja kobieta po raz drugi nie zdała egzaminu jeszcze na placu z powodu
    błachych wg mnie spraw np. na pytanie "kiedy zapala się światło
    wsteczne", odpowiedziała przy cofaniu, zamiast przy włączeniu biegu.
    To już nie pierwsza taka sytuacja. Zastanawia mnie czy te bandy idiotów
    mają za zadanie "uwalić" jak najwięcej ludzi, żeby więcej pieniędzy
    przyszło do WORD, czy mają jakieś procedury, w ramach których muszą
    egzaminować. Czy jest szansa zaskarżyć wynik egzaminu? Czy są gdzieś
    opublikowane zasady egzaminowania?

    Dodam, że w tej partii zdających zdały tylko 2 osoby. A gdy ja zdawałem
    w 1997 udało mi się to za pierwszym razem i to jako jedyny w grupie 50
    osób...