  • Data: 2007-03-20 13:17:18
    Temat: Re: swoboda egzaminatorów prawa jazdy
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 20-03-2007 o 12:13:35 dep <d...@s...pl> napisał(a):

    > Moja kobieta po raz drugi nie zdała egzaminu jeszcze na placu z powodu
    > błachych wg mnie spraw np. na pytanie "kiedy zapala się światło
    > wsteczne", odpowiedziała przy cofaniu, zamiast przy włączeniu biegu.

    Zawsze mozna sie odwolac. I tak odpowiedz egzaminatora byla nieprawidlowa.
    U mnie na osiedlu stoi nawet kilka samochodow, ktorym sie np. wlacza lewy
    kierunkowskaz zamiast wstecznego, niektorym swiatlo cofania nie wlacza sie
    wcale itd. Przy wylaczonym silniku tez sie nie wlacza po wrzuceniu biegu
    wstecznego :)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.