  • Data: 2003-09-05 21:11:41
    Temat: świadek w sprawie karnej
    Od: "Słonik" <p...@h...tv> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    Kolega dostał wezwanie w charakterze świadka w sprawie karnej. Nie chciał
    nim być, ale tak się nie stało.
    Pytanie moje dotyczy kwesti przybycia na sale rozpraw, tzn : dostał
    wyznacozny dzien i godzine. Oskarzonego nie zna i w zasadzie nie wie o co
    chodzi, jednak nie chcialby widziec pozostałem grupy ludzi
    (świadków,pokrzywdzonego) - bo nie przepada za nimi.
    Czy każdy świadek ma inny dzien / godzinę? Czy może odmówić zeznań ??
    Dodam, że sąd jest sądem rejonowym w Warszawie, jeżeli to ma jakiekolwiek
    znaczenie.
    Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc.