eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawostraz miejska odmowa przyjecia mandatu a podanie informacji o dochodach... › straz miejska odmowa przyjecia mandatu a podanie informacji o dochodach...
  • Data: 2014-03-02 16:47:51
    Temat: straz miejska odmowa przyjecia mandatu a podanie informacji o dochodach...
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Przyszło pismo ze straży miejskiej dotyczące wykroczenia.
    Standardowy formularz z fotoradaru.
    Z pewnych względów chcę aby skierowali wniosek do sądu.
    W takiej sytuacji żądają podania zakładu pracy, zarobków, stanu rodzinnego
    itp.
    Czy mam ustawowy obowiązek podać im te dane?
    Czy wystarczy, że odpiszę iż kierowałem ja ale odmawiam przyjęcia mandatu?