  • Data: 2006-09-11 08:59:07
    Temat: stosunek do służby wojskowej - pytanie
    Od: "japek" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Chciałbym pracować w Policji ale nabór jest prowadzony dla ludzi z
    uregulowanym stosunkiem do służby wojskowej. Skończyłem studia ale jeszcze
    nie obroniłem pracy dyplomowej więc stosunek jest nieuregulowany. Czy można
    to jakoś załatwić abym mógł złożyć podanie o prace będąc studentem przed
    obroną? a może dopiero jak mnie skreślą z listy studentów, bo to moge
    załatwić w każdej chwili?