  • Data: 2003-06-19 15:20:37
    Temat: sprawa w sądzie
    Od: "player24" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    mam takie pytanie(moze juz kiedys zostalo poruszone, ale jestem tu pierwszy
    raz, wiec nie wiem). Chodzi mi o obecnosc na rozprawie. Problem polega na
    tym, czy musze na nia isc czy nie. Wszystko zaczelo sie od tego, ze zostalem
    napadniety przez kilku bandytow, okolo 3 miesiecy temu, od razu zglosilem to
    na policje i jeszcze tego samego dnia "przywodce" tej grupy udalo sie
    schwytac, bylem na rozpoznaniu, okazalo sie ze to rzeczywiscie on,
    nastepnego dnia skladalem zeznania u prokuratora. I na tym byl koniec, do
    momentu kiedy dostalem zaswiadczenie z policji(chyba tydzien temu) o
    zakonczeniu sledztwa i skierowaniu sprawy do sadu. Dodam, ze tego dnia ta
    sama banda dokonala, oprocz napadu na mnie, dwoch innych. Ci ludzie
    napadnieci tez to zglosili. No wiec nie wiem, w jakim charakterze ja mam sie
    pojawic na rozprawie i czy w ogole musze tam isc, problemem jest to, ze po
    prostu bole sie tam isc i ogladac te "mordy". Dlatego prosze o odpowiedz.
    Z gory dziekuje i pozdrawiam