    From: "kesser" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: spadkobiorcy ustawowi
    Date: Mon, 16 Sep 2002 10:24:29 +0200

    Temat wyglada tak:
    zlozylem do sadu wniosek o odwarcie testamentu gdyz jestem jedynym
    wymienionym w tym testamecie.
    Jestem wnukiem siostrzenicy spadkodawczyni.
    Oczywiscie sad czepil sie tematu mojej babci(siostrzenicy).
    Wyslalem juz ksero wniosku i testamentu do sadu (bo tak chcieli).
    Natomiast nie wiem co zrobic z babcia ona zrzeka sie spadku. Ale ona sie nie
    nadaje do jazdy do Poznania ze Szczecina
    wiec nie wiem jak to zrobic czy notarialnie mozna to zalatwic.
    I drugi temat sad uparl sie na akt zgonu matki mojej babci ktora nie zyje
    ale aktu zgonu nikt nie posiada a teraz miala by 100 lat.
    Czy jest jakis paragraf na ktory moglbym sie powolac zeby sad dal sobie
    spokuj.
    I tak pewnie bedzie wieszal ogloszenia wiec po co to wszystko.
    k...@w...pl
    P.S. oprocz tego chca akt slubu mojej babci czy beda sie dobierac do mojego
    dziadka?