  • Data: 2007-11-13 21:26:46
    Temat: spadek i lokata
    Od: "cooler33" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    zacznę ab ovo: niecałe dwa lata temu zmarł drugi mąż mojej matki.w
    testamencie zapisał mieszkanie do podzału pomiędzy matkę,mnie,mojego brata i
    swoją wnuczkę.
    po pewnym czasie okazało się że w banku jest jeszcze lokata (o której matka
    nie wiedziała) i której wspołwłaścicielem jest wnuk zmarłego.podobno jestto
    spora suma.
    moje pytanie jest następujące: czy ja,brat i matka mamy prawo do części tej
    lokaty i jak to po kolei załatwiać jeśli to możliwe to bez udziału
    adwokata-krwiopijcy :) ?
    pozdrawiam