  • Data: 2007-11-08 18:24:04
    Temat: spadek
    Od: "Ryszard" <r...@b...adresu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zmarł mój ojciec,wdowiec który w testamencie notarialnym zapisał mi
    mieszkanie własnościowe. Mam jeszcze dwie siostry. Jedna od 30-tu lat
    mieszka na stałe we Francji i nie rości sobie prawa do spadku. Natomiast z
    druga siostrą chciałbym się podzielić spadkiem po połowie.Jak to najprościej
    zrobić? Czy nie ujawniać testamentu, będzie wtedy dziedziczenie ustawowe.
    Czy złożyć w sądzie oświadczenie ,że zrzekam się połowy spadku na rzecz
    siostry.