  • Data: 2004-03-23 06:15:40
    Temat: skierowanie na podnoszenie kwalifikacji
    Od: "chemik " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    podpisalem z firma umowe na podnoszenie moich kwalifikacji na ostatnim V roku
    studiow ZAOCZNYCH. Powiedzcie mi szczegolowo, ile przysluguje mi wolnych dni
    w takim przypadku. Wiem (chyba :):)), ze urlopu szkoleniowego mam 28 dni na
    studiach zaocznych, a co z czasem na pisanie pracy?? Jest cos takiego??
    Prosze o odp - jezeli nie prosze o strone na ktorej bede mogl sobie poczytac
    ustawy - bo ni cholery nie moge jej znalezc :)

    dzieki pa