eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoserwis › serwis
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: rfs <r...@W...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: serwis
    Date: Fri, 12 Dec 2003 17:50:06 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 15
    Sender: r...@o...pl@sstarnet.one.pl
    Message-ID: <brcrk5$6om$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: sstarnet.one.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1071247813 6934 62.233.209.41 (12 Dec 2003 16:50:13 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 12 Dec 2003 16:50:13 GMT
    User-Agent: Mozilla/4.8 [en] (Windows NT 5.1; U)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:182087
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam
    Mam problemy z pewnym serwisem. Oddałem monitor do naprawy.
    Na wykonaną usługę udzielali 3 miesięcznej gwarancji. Niestety jak się
    okazało, po odebraniu urządzenia i kilku dniach testowania nie był
    naprawiony. Oddałem go, zgodnie z umową do ponownej naprawy. Jak się
    okazało trwa ona już kilka tygodni i nie wygląda, że ma się udać. W
    serwisie informują ciągle - "już prawie gotowy, tylko jeszcze wymienimy
    [coś tam]". Moje pytanie. Czy mogą oni w nieskonczoność przetrzymywać
    sprzęt? Co jeśli jednak go nie naprawią, dostane zwrot pieniędzy za
    pierwszą "naprawe"? Jeśli ktoś wiedziałby jak to wygląda to byłbym
    bardzo wdzięczny za odpowiedz.

    --
    Pozdrawiam, rfs

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1