eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoserwis › serwis
  • Data: 2003-12-12 16:50:06
    Temat: serwis
    Od: rfs <r...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam
    Mam problemy z pewnym serwisem. Oddałem monitor do naprawy.
    Na wykonaną usługę udzielali 3 miesięcznej gwarancji. Niestety jak się
    okazało, po odebraniu urządzenia i kilku dniach testowania nie był
    naprawiony. Oddałem go, zgodnie z umową do ponownej naprawy. Jak się
    okazało trwa ona już kilka tygodni i nie wygląda, że ma się udać. W
    serwisie informują ciągle - "już prawie gotowy, tylko jeszcze wymienimy
    [coś tam]". Moje pytanie. Czy mogą oni w nieskonczoność przetrzymywać
    sprzęt? Co jeśli jednak go nie naprawią, dostane zwrot pieniędzy za
    pierwszą "naprawe"? Jeśli ktoś wiedziałby jak to wygląda to byłbym
    bardzo wdzięczny za odpowiedz.

    --
    Pozdrawiam, rfs

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1