  • Data: 2007-07-15 22:03:52
    Temat: sasiad pijak - burdy prusaki - co zrobic
    Od: Michał Szulkin <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Mam taki problem sasiad pijak - burdy itp, ale najgorsze to, ze
    przylaza od niego PRUSAKI!! Wieczorem to przed jego drzwiami biegaja
    ich chmary. Mieszkanie ma komunalne, jest glownym najemca, wlasciciel
    ADM. Wiem, ze mial problemy z platnosciami, ale czy teraz zalega tego
    nie wiem.
    Pytanie, co mozna z nim zrobic? O ile burdy jakos moglem wytrzymac,
    wystarczylo wyjsc wrzasnac, ew za fraki wsiazc i bylo cicho, ale
    robale to juz za duzo.
    Mam zamiar pochodzi po sasiadach, zeby sie podpisali, ale jeszcze tego
    pisemka nie stworzylem i nie wiem na czym sie oprzec. Ponadto tak
    mysle bo ja tez mam komunalne, zeby zadac jakiejs znizki za czynsz
    jako rekompensate za takie warunki (czy to w ogole ma szanse
    przejsc?).

    Pozdrawiam i dzieki z gory dzieki za konstruktywna pomoc,
    Michal