  • Data: 2006-01-14 17:25:19
    Temat: samochod-zostalam oszukana
    Od: "Małgorzata" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    W czwartek kupilam autko, samochod marzen, rover 45, jak dla mnie bajka.
    Znam osobe od ktorej kupowalam auto, wplacilam mu wieksza czesc pieniedzy,
    reszte mialam doplacic w przyszlym tygodniu, spisalismy umowe, jakis tam
    aneks, w ktorym zaznaczyl,ze wplacilam okreslona kwote i reszte zobowiazuje
    sie zaplacic w wyznaczonym terminie, dal mi wszystkie dokumenty, autkiem
    przyjechalam do domu. Ojciec przeczytal wszystkie dokumenty, w tym takze
    niemieckie i okazalo sie,ze samochod mial cofniety licznik, z papierow
    wynika,ze powinien miec na liczniku ok 90, obecnie jednak nie ma nawet 60.
    Roznica ponad 30 tys jest duza roznica, tymbardziej na ten rok produkcji.
    Czuje sie oszukana i w tych okolicznosciach nie chce tego samochodu. Co
    powiennam zrobic,zeby zerwac ta umowe? Pomozcie mi prosze. Pozdrawiam
    Malgorzata