  • Data: 2010-10-13 14:14:26
    Temat: rzeczy na wspólnym strychu
    Od: gacek <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Sprawa wygląda następująco: dziś zagadnął mnie sąsiad i mówi: "była
    jakaś pani z administracji albo z urzędu miasta i powiedziała że jutro
    będzie kontrola straży pożarnej i trzeba zabrać wszystko ze strychu bo
    mogą wystawić mandat". Oczywiście nic więcej nie wiedział.

    Wizytę wiążę z przeglądem 5-letnim budynku, ale mam wątpliwości co do
    tych wynoszenia i mandatu. Poklikałem chwilę i znalazłem
    ROZPORZĄDZENIE MSWiA z dnia 21 kwietnia 2006 r.
    w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych
    i terenów:

    "Materiały niebezpieczne pożarowo nie powinny być przechowywane w
    pomieszczeniach piwnicznych, na poddaszach i strychach,"

    Moim zdaniem moje łóżko i 3 fotele wyniesione na czas remontu nie
    kwalifikują się do tej kategorii. Nie blokują też dostępu do wyłazów
    dachowych czy czegokolwiek. Stąd pytanie - czy macie pomysł na jakieś
    inne przepisy, które by narażały mnie na jakieś sankcje.

    gacek