  • 1. Data: 2008-07-29 21:38:07
    Temat: rozwiazanie umowy o zakazie konkurencji za porozumieniem stron?
    Od: "user" <b...@...pl>

    witam,
    kilka godzin temu pisalem o umowie ad zakazu konkurencji.
    Pol godziny temu po wczesniejszym braku kontaktu, pracodawca mi podeslal
    maila z informacja, ze rozwiazuje umowe o zakazie konkurencji i mam podpisac
    co w zalaczniku... powodem rozwiazania umowy jest ustanie przyczyn
    uzasadniajacych istnienie zakazu konkurencji... w umowie faktycznie jest
    taka mozliwosc, jednak czy to faktycznie nastepuje z dnia na dzien? zeby
    bylo ciekawiej - umowa zawarta w dniu 28lipca, a w tresci, rozwiazanie umowy
    jest z dniem 30 maja - czyli z koncem umowy o prace - podpisuje umowie ktora
    obowiazuje od dwoch miesiecy wstecz...? rozmiem, ze to proba nie zaplacenia
    odszkodowania za te dwa miesiace, ale czy to nie jest troche sliski temat,
    mozna tak proponowac komus podpisanie dokumentu?
    pozdrawiam
    user

  • 2. Data: 2008-07-30 05:44:21
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    user <b...@...pl> napisal:
> [...]
    > odszkodowania za te dwa miesiace, ale czy to nie jest troche sliski temat,
    > mozna tak proponowac komus podpisanie dokumentu?

    Po pierwsze: mail, o ile nie jest podpisany cyfrowo, to nie jest zadnym dokumentem.

    Po drugie: nie podpisuj umow antydatowanych, bo to jest falszerstwo.

    Po trzecie: poinformuj pracodawce NA PISMIE ZA POTWIERDZEIEM ODBIORU, ze wyrazasz
    zgode na rozwiazanie umowy z dniem 31 lipca i zadasz zaplaty ZALEGLYCH kwot.

    Nie daj sie robic w jajo!
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek