  • 1. Data: 2008-07-29 18:31:42
    Temat: nie placenie odszk. ad braku konkur+ odszkod ze nie podjecie pracy?
    Od: "user" <b...@...pl>

    Witam,

    Pracodawca nie placi ( dwa miesiace opoznienia) odszkodowania z tytulu
    zakazu konkurencji. Mam w umowie zakaz przez pol roku i wpisane ustawowe
    20%.
    Pracodawca nie odbiera maili, telefonow.
    Czy w przypadku trafienia sprawy do sadu - czytalem wyroki, ze niby zakaz
    mnie przestaje obowiazywac, ale pracodawca musi i tak zaplacic
    odszkodowanie, jest mozliwosc dochodzenia ( czy to ma sens i jest szansa na
    jego uzyskanie) odszkodowania za to, ze po zakonczeniu pracy, mialem dobra
    oferte od konkurencji, ale nie moglem jej podjac z tytulu zakazu?
    Za konkurencje oczywiscie te firme uznal ex pracodawca, bo w Polsce nie maja
    wiele ze soba wspolnego...
    pozdrawiam
    user