  • 1. Data: 2008-07-29 12:53:54
    Temat: Co mówią przepisy na temat temperatury...
    Od: Reseller <r...@o...pl>

    w pomieszczeniach biurowych?
    Mamy w pokoju 32 - 34 st. W zależności od pory dnia. Koszmar, mózg się
    lasuje. Zdychamy. Dobrze, że w krawatach nie każą nam pracować. Czy
    przepisy BHP mówią coś o warunkach pracy, czy tylko o dostarczaniu wody
    pracownikom? Help, jak ugryźć temat?

    --
    Pozdrawiam,
    Reseller

  • 2. Data: 2008-07-29 13:31:22
    Temat: Re: Co mówią przepisy na temat temperatury...
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "Reseller" napisał:

    > w pomieszczeniach biurowych?
    > Mamy w pokoju 32 - 34 st.
    > Czy przepisy BHP mówią coś o warunkach pracy, czy tylko
    > o dostarczaniu wody pracownikom? Help, jak ugryźć temat?

    Poszukaj rozporządzenia wymienionego na końcu tego artykułu:
    http://www.e-kadry.com.pl/index.php?option=com_conte
    nt&task=view&id=419&Itemid=86

    - jest w nim tabela z maksymalnymi dopuszczalnymi temperaturami.

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 3. Data: 2008-07-30 10:13:38
    Od: "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl>

> [...]
    z tego co pamiętam jak byłem w zamierzchłych czasach bhpowcem - to już
    pow.30'C mikroklimat gorący - warunki szkodliwe. Pracodawca albo zapewnia
    optymalne warunki pracy albo tak organizuje pracę aby ekspozycja na ten
    czynnik była ograniczona.
    Zaproś kolegę z PIP w odwiedziny ;)

  • 4. Data: 2008-07-30 11:42:34
    Od: Reseller <r...@o...pl>

    Marcin pisze:

    > Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości
    > Zaproś kolegę z PIP w odwiedziny ;)

    Niestety kolega już nie pracuje w PIP-ie ;)
    --
    Pozdrawiam,
    Reseller

  • 5. Data: 2008-07-30 11:53:01
    Od: "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl>

    Użytkownik "Reseller" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Niestety kolega już nie pracuje w PIP-ie ;)
    To może kolega już nie pracujący z PIP, ma tam kolegów ;) , jeśli nie, no to
    tylko zrzuta na przenośny klimatyzator (o ile pracodawca pozwoli podłączyć
    do prądu, jeśli nie to jeszcze agregat prądotwórczy)