  • Data: 2012-01-19 21:02:09
    Temat: rozwiązanie umowy TPSa-
    Od: "BETON" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    WItam
    Byłem klientem TP.
    Kupiłem u nich dostęp do internetu poprzed DSL.
    Umowa na 24 miesiące.
    Jak sie skończyła, wypowiedziałem umowe pisemnie.
    W kolejnym miesiącu dostałem FV na 1500zł. (kary)
    Jak dowiedziałem sie na infolini, kara jest za zerwanie umowy przed czasem. !
    hm ciekawe bo 2 lata minęły...
    Okazało sie ze zrobili tak z automatu bo - jak twierdziła baba z infolini,
    U Pana to jeszcze "stara umowa" i kara była błędnie naliczona-ale
    podobno- jak twierdziła- "nowe umowy jakie TP daje są tak skonstruowane ze jak
    sie nie wypowie jej w odpowiednim czasie - czyli przed koncem jej trwania-
    zamiast na czas nieokreślony - przechodzi ona na "kolejne 2 lata ( lub inny
    okres- zal. od umowy)
    Czy taki zapis jest naprawde mozliwy ? Czy mozna tak uwalić klienta ze przez
    niedotrzymanie terminu mozna przedłużać umowe na kolejne okresy ?
    Czy są jakieś przepisy określające te kwestie ? Jak juz przedłużają na 2 to
    czemu nie na 10 lat ?