  • Data: 2010-11-14 07:46:10
    Temat: robienie zdjec
    Od: "amir" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy sasiad moze robic mi zdjecia,
    czesto wyciaga aparat i pstryka zdjecia mi i mojej
    rodzinie, mojej posesji,

    jest to postac publiczna,
    radny

    policjant twierdzi, ze nie ma prawa robic mi zdjec, ale z jakiego paragrafu
    nie ma tego
    prawa?
    robiac raz moze powiedziec, ze robil zdjecia ptaszka?

    czy ja moge chodzic po ulicy z aparatem i pstrykac zdjecia ludziom?

    wydaje mi sie ze mozna, ale nie mozna tego upubliczniac, a moze sie myle?

    pytanie 2
    czy moge umiescic na rogu bydynku kamere
    ktora bedzie monitorowala moja
    posesje, jest to nowy dom.
    moze lapac czesc posesji sasiada zlosliwego
    pytam bo nie chce miec z nim wiecej problemow niz mam

    dziekuje za pomoc najlepiej podparta paragrafami