  • Data: 2003-07-23 21:26:43
    Temat: reklamacja likwidacja
    Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Mam niezmiernie trudną sprawę do załatwienia. Żona kupiła buty. Letnie
    drewniaczki, za 40 zł. Po tzrecim nałożeni but uległ uszkodzeniu. W sklepie ,
    który jej to sprzedał początkowo nie chciano przyjąć reklamacji, po małej
    awanturze reklamację przyjęto a nawet uznano. Prawdziwy problem zaczął się w
    chwili odbioru obuwia z reklamacji. Buty były naprawione w sposób
    niefrasobliwy, klej od podklejana tego co się uprzednio odkleiło po prostu
    zastąpił część podklejaną. Żona odmówiła przyjęcia obuwia. Dokonano adnotacji
    tego faktu na zgłoszeniu reklamacyjnym. Minęlo kilka dni. Odmowa przyjęcia
    obówia miała miejsce 24.06.2003, po 14 dniach żona udała się do sklepu i
    usłyszała, że buty leżą i ma sobie je zabrać takie jakie są. W między czasie
    pojawiły się na sklepie napis likwidacja i wyprzedaż towaru.
    Pytanie ode mnie jak można postąpić z tą sprawą i zabespieczyć się przed
    całkowitą stratą tak niefortunnie wydanych pieniędzy.

    Pozdrawiam Tolo