  • Data: 2004-07-10 10:29:11
    Temat: pytanie..
    Od: "Clian" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam taki problem. W grudniu 2001 kontroler mpk (Wrocław) wręczył mi mandat
    za nieposiadanie biletu, którego nie zapłaciłem. Kilka dni temu dowiedziałem
    się że na stary mój adres przysłano wezwane przedsądowne do zapłaty (nawet
    nie kwapiono się by sprawdzić czy ja tam nadal mieszkam). W wezwaniu była
    informacja o wysłaniu pisma (monitu w I 2002 - którego nigdy na oczy nie
    widziałem). Czy w tym przypadku można się powołać na przedawnienie sprawy?
    Co gorsze pismo przysłano zwykłym listem!
    Suma do zapłacenia nie jest aż tak tragiczna. Ale chciałbym wiedzieć czy to
    nie jest jakaś próba straszenia nieuświadomionych obywateli.
    pzdr
    C.